- Menu podmiotowe
- Sposoby załatwiania i przyjmowania spraw
Sposoby załatwiania i przyjmowania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy związane z działalnością Muzeum można zgłaszać:
pisemnie na adres:
MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ W GDAŃSKU
pl. Władysława Bartoszewskiego 1
80-862 Gdańsk
faxem: 58 323-75-30
e-mailem:
osobiście – poprzez sekretariat, wejście od strony ul. Stara Stocznia, pok. 57
Pytania dotyczące konkretnych zagadnień można kierować także bezpośrednio do pracowników poszczególnych działów.
Pisma wpływające do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku rejestrowane są w dzienniku korespondencyjnym (spisie spraw) i po dekretowaniu przez Dyrektora lub jego zastępcę, załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne Muzeum.
Dyrekcja i pracownicy Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku pracują od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15. Poza tymi godzinami oraz w soboty, niedziele i święta na terenie znajdują się jedynie pracownicy pełniący dyżur.